pondělí 25. dubna 2011

EUROPA 2011 - OPĚT EXTRÉMY

Na ebay.com se opět objevily další "pochybné" aukce s ilegálními "známkami" letošní emise EUROPA. Prodávají se tu údajně "poštovní známky, aršíky a tiskové listy států" Jižní Osetie, Abcházie a Podněsterská moldavská republika (obrázky naleznete níže) a to jak v perforované, tak i bez  perforace. Ceny se pohybují zhruba od 1$ po desítky dolarů za tiskový list. Je možné, že se postupem času objeví i další. Znovu nabádám všechny sběratele, aby si rozmysleli, zda zakoupí tyto "výplody lidové tvořivosti". 

ABCHÁZIE

JIŽNÍ OSETIE




PODNĚSTERSKÁ MOLDAVSKÁ REPUBLIKA


J. Regula

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Upřímně, toto je silná káva i na mně. Píšete, že se prodávají padělky známek tištěné na počítači a bez lepu. Já uvažoval, že čistě jako kuriozitu vydám známky neexistující známkové země, ale nikoho nebudu přesvědčovat, že platí, ale přemýšlel jsem, zda a za kolik by mi je někdo vydal. Že si je můžu vytisknout na domácí tiskárně mne ani nenapadlo.